Surfując po Sieci w poszukiwaniu nowych źródeł inspiracji, dotarłam do pewnej grafiki, którą chcę się z Wami podzielić. A zatem, czy wiecie, co naprawdę wpływa na naszą wydajność w pracy?
Zmarnowany czas w pracy to frustrujący i kosztowny problem zarówno dla pracodawców, jak i pracowników. Niestety na pewne obszary nie mamy realnego wpływu - tak, problem ten jest nie do pokonania - wbrew powszechnej opinii, to wcale nie social media są głównym winowajcą mniejszej wydajności pracowników, często problem leży w źle dobranych technologiach w celu poprawy wydajności w pracy.
Zmarnowany czas w pracy to frustrujący i kosztowny problem zarówno dla pracodawców, jak i pracowników. Niestety na pewne obszary nie mamy realnego wpływu - tak, problem ten jest nie do pokonania - wbrew powszechnej opinii, to wcale nie social media są głównym winowajcą mniejszej wydajności pracowników, często problem leży w źle dobranych technologiach w celu poprawy wydajności w pracy.
Spójrzcie, jakiej analizy dokonano:
Brak komentarzy :
Prześlij komentarz